joi, 28 august 2014

Favoritele verii 2014!



Nu pot sa cred ca vara trece! Nu pot sa cred ca implinesc 18 ani in penultima zi de vara! Mi-am propus atat de multe lucruri pentru vara lui 2014, dar din pacate nu am reusit sa le realizez pe toate! Cum a fost vara voastra?

Bineinteles, nu se putea sa trecea acest sezon fara sa va prezint produsele pe care eu le-am folosit cel mai des si de care nu m-am putut desparti, mai precis, favoritele verii 2014!




Apa micelara Garnier --> am folosit-o toata vara si cu siguranta nu voi renunta prea curand la ea.
Gel de curatare Bioderma --> mi-a placut, a fost destul de ok, insa am gasit si un dezavantaj. Mi-as dori sa mai incerc si alte geluri de curatare. Voi ce imi recomandati?
Masca cu argila Planet Spa --> Nu e cea mai buna masca de fata, dar isi merita banutii. 
Crema hidratanta Bioderma --> o crema care si-a facut bine treaba, e pe terminate din pacate. Nu stiu daca o voi recumpara, e putin mai scumpa, dar eu am luat-o atunci la reducere.




Sampon Loreal --> niciodata nu imi gasesc un sampon la carer sa raman, dar acesta si-a facut efectul.
Balsam Loreal --> impreuna cu samponul face o treaba buna. Le-am incercat si separat, dar nu au acelasi efect.
Ulei de par Syoss --> are un miros placut, din pacate nu persista.
Fixativ Wella --> mi l-a recomandat cineva, e foarte ok.



Deodorant Nivea --> deodorantele lor sunt preferatele mele, momentan nu am gasit altceva. Acum testez Dove, varianta original si sunt tare curioasa de el.
Gelul de dus Yves Rocher --> miroase absolut genial. Abia astept sa mai dau o comanda la ei sa imi mai iau unul.
Crema de soare Eucerin --> nu am fost la mare, dar am folosit-o de cateva ori si am reusit sa imi fac o parere. Eu le-am luat la jumatate de pret, dar isi merita fiecare banut.
Lotiune dupa plaja Eucerin --> sunt genul de persoana care se face ca un rac si mereu mi-am dorit o solutie care sa imi vina in ajutor.
Shoe spray Scholl --> nu pot sa va spun cat de indragostita sunt de acest produs. E perfect!



CC Cream Elmiplant --> un produs care si-a facut bine treaba, imi place, dar nu il voi recumpara.
BB Cream Garnier --> l-am folosit toata vara cu gandul ca voi reusi sa imi fac o parere. Voi reveni cu mai multe detalii.
Pudra corectoare Elf --> mi-am dorit sa incerc si eu acea pudra in 4 culori de la Elf si am cumparat-o. E tare simpatica si imi place sa vine cu oglinda. E perfecta pentru portfard.
Bronzer Sephora --> l-am primit de la o prietena, mi-a placut tare mult si are o oglinda imensa.
Baby Lips Maybelline --> cel mai bun. Hidrateaza si lasa si culoare buzelor. 
Ruj Avon -->  e cremos si e rosu. Imi place.


Acestea au fost produsele pe care eu le-am folosit cel mai des in aceasta vara.
Care au fost favoritele voastre?


  

12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Eu mi-am luat si varianta cu mov, dar tot mai mult imi place ca roz :)

      Ștergere
  2. Micelara Garnier chiar isi merita banii pe deplin ;)
    Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Apa micelara e si favorita mea! Rujul de la Avon il am si eu, doar intr-o varianta de roz turbat :)) CC cream-ul nu mi-a placut deloc! Deloc, sta pe birou, ocupa loc degeaba :) Sa stii ca si eu mi-am dorit sa incerc pudra in 4 culori de la Elf, poate fac vreodata vreo comanda si o incerc :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pudra e foarte ok, nu e wow, dar isi face treaba bine. Nici mie nu mi se potriveste CC Cream-ul asa bine, atunci cand il aplic lacrimez si se face urat in jurul ochilor. Dar stiu cum sa il aplic si mi se pare ok acum :)
      Si eu te pup :*

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa postarea , am avut si eu acel deodorant de la Nivea in aceasi gama doar ca varianta stick si eu ador acel baby lips si as vrea sa mi l iau si pe portocaliu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am luat eu si portocaliu, e ok si acela, dar mai mult imi place roz <3

      Ștergere
  5. Sunt tare curioasa sa incerc apa micelara de la Garnier !Nu am incercat nici marca Eucerin :(
    http://milionlineblog.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apa micelara e foarte buna, am recumparat-o deja. De la Eucerin am mai folosit o spuma de ras si chiar daca era pentru barbati, mie mi-a placut :)
      Multumesc pentru vizita :*

      Ștergere
  6. uau! ai ceva favorite. la mine, lista e mai scurta! inca n-am incercat nicio apa micelara, cred ca ar fi cazul sa intru si eu in rand cu lumea...
    http://paginidezisinoapte.blogspot.com (poate ne urmarim reciproc)

    RăspundețiȘtergere
  7. vara aceasta nu prea am folosit produse de makeup ..am prefeat sa am tenul cat mai liber.
    in schimb am folosit o groaza de creme pt hidratare , avon , JPG , dior..etc

    RăspundețiȘtergere